maandag 21 december 2015

Eindejaarslijstjes

We worden om de oren geslagen met eindejaarslijstjes. Uiteraard zijn die vaak inwisselbaar en discutabel, maar als we dan per toeval met een van onze boeken in zo'n lijstje staan, vinden we dat niet heel erg natuurlijk - Napoleon ahoi! Dank Frank Hellemans van "Knack" voor de goede smaak, al voeg ik er gelijk zijn eigen Facebook-commentaar bij: "Voor wat het waard is, I know."

PS - In het lijstje staan verder twee boeken die ik u zeker kan aanraden omdat ik ze graag las ("Dertig dagen" van Annelies Verbeke) of omdat ik er met veel plezier in bezig ben ("Mijn gedichtenschrift" van Benno Barnard).




1 opmerking:

Nele Van de Velde zei

Bedankt voor de boekentips, Bart! Het blijft een plezier en een genoegen om je blog te lezen.

Gelukkig Nieuwjaar, en doe de groeten van mij aan Els en Sam

van (juf) Nele Van de Velde